ВЪПРОСИ,
ИЗИСКВАЩИ ТВОРЧЕСКО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПОСТАВЕНИТЕ
ПРОБЛЕМИ
(отбелязани са с
буква “Т” след въпроса)
VІІ.130. Как мислиш, защо мерките
за едно гнездо са винаги според онзи, който си вие
гнездото?с.102. Т
VІІ.131. Размисли и отговори.
Защо Петя Караколева казва: “Сезоните са умни
или глупави, според ония, които живеят в тях?” Т
ІІІ.54. Какво иска да ни каже
Петя Караколева чрез думите: “Имаш ли мед в
дънера и плодовете ти са сладки.”с.5. Т
VІІ.122. Кое е най-златното злато?
Ти как мислиш? Т
VІІ.132. Помисли и отговори. Защо
мечтата казва: “Бързо ме мечтай, че да порасна
голяма! Хубаво ме мечтай, че да порасна
крилата!…”с.36. Т
VІІ.120. Според теб, защо
писателката е избрала децата на годишните
времена и горските обитатели, да бъдат спасители
на своите родители? Т
VІІ.133. “Приказката навсякъде я
има и отвсякъде може да дойде.” Защо? Къде се крие
приказката?с.30,37,176. Т
VІІ.118. Защо изчезва красотата
на пеперудата?с.164. Т
VІІ.119. Как алчността погубва
красотата?с.164 Т
VІІ.121. Защо ракличката не казва
веднага, кое е най-златното злато?с.17. Т
VІІ.123. Кое е най-златното злато
според ракличката?с.176-184. Т
VІІ.134. Защо “ приказката
растеше заедно с гората и все по-интересна
ставаше”с.15. Т
VІІ.135. Кога и защо “скритите
води не прощават”?с.58. Т
VІІ.136. Според приказката, какво
ти е необходимо, преди да се открие истината пред
тебе?с.177. Т
VII.126. Можем ли да кажем, че за
писателката Петя Караколева родният език е
най-златното злато? Как тя доказва това? |