Идеи за провеждане на уроци
Въпроси за състезание
Напишете писмо до авторката

ВЪПРОСИ, ИЗИСКВАЩИ ТВОРЧЕСКО ОТНОШЕНИЕ КЪМ ПОСТАВЕНИТЕ ПРОБЛЕМИ

(отбелязани са с буква “Т” след въпроса)

VІІ.130. Как мислиш, защо мерките за едно гнездо са винаги според онзи, който си вие гнездото?с.102. Т

VІІ.131. Размисли и отговори. Защо Петя Караколева казва: “Сезоните са умни или глупави, според ония, които живеят в тях?” Т

ІІІ.54. Какво иска да ни каже Петя Караколева чрез думите: “Имаш ли мед в дънера и плодовете ти са сладки.”с.5. Т

VІІ.122. Кое е най-златното злато? Ти как мислиш? Т

VІІ.132. Помисли и отговори. Защо мечтата казва: “Бързо ме мечтай, че да порасна голяма! Хубаво ме мечтай, че да порасна крилата!…”с.36. Т

VІІ.120. Според теб, защо писателката е избрала децата на годишните времена и горските обитатели, да бъдат спасители на своите родители? Т

VІІ.133. “Приказката навсякъде я има и отвсякъде може да дойде.” Защо? Къде се крие приказката?с.30,37,176. Т

VІІ.118. Защо изчезва красотата на пеперудата?с.164. Т

VІІ.119. Как алчността погубва красотата?с.164 Т

VІІ.121. Защо ракличката не казва веднага, кое е най-златното злато?с.17. Т

VІІ.123. Кое е най-златното злато според ракличката?с.176-184. Т

VІІ.134. Защо “ приказката растеше заедно с гората и все по-интересна ставаше”с.15. Т

VІІ.135. Кога и защо “скритите води не прощават”?с.58. Т

VІІ.136. Според приказката, какво ти е необходимо, преди да се открие истината пред тебе?с.177. Т

VII.126. Можем ли да кажем, че за писателката Петя Караколева родният език е най-златното злато? Как тя доказва това?

Hosted by uCoz