|
От вълшебните приказки,
към опазване живото вълшебство на родния край Звучаща изложба Цел – СЪЗДАВАНЕ НА НОВА ИГРОВА ФОРМА за стимулиране на читателската и творческа активност на децата от І до ІV клас и формиране на емоционално обагрени първоначални представи за екологичното равновесие и личната отговорност на всеки човек за опазването на природата. Задачи– СИНТЕЗ НА ДЕТСКОТО ТВОРЧЕСТВО: вълшебни приказки, музикални творби, графични карти, танц, голямо колективно пано за Града на майсторството и Киселинния дъжд. АКТИВИЗИРАНЕ НА ПУБЛИКАТА – децата посещаващи изложбата също да творят – да рисуват, моделират, да измислят свои приказки на екологична тема. ЧИТАТЕЛСКА АКТИВНОСТ – да се събуди интересът на децата към художествената и научно-популярната литература за природата. ОСЪЗНАВАНЕ НА ЛИЧНАТА ОТГОВОРНОСТ за опазването на природата. / Какво направих за птиците през зимата, за растенията през пролетта?/ Да се запознаят със защитените природни обекти в родния край, с дейността на зелените и сини патрули. Методи – Беседа. Игра. “Как да заслужим картите?” Разглеждане на изложбата, слушане на студийния запис с вълшебните приказки, мелодиите и диалога между Водещия и Киселинния дъжд. Времетраене – от 30 до 60 минути, според възрастта на децата, трайността на вниманието и интереса им. |
Последна редакция:
Посетете още и Как да открием "Най-златното злато" |